wtorek, 20 marca 2012

Ciacho za ciacho

2 razy w roku w kościele dominikanów jest organizowana akcja charytatywna o nazwie "ciacho za ciacho". Akcja jest bardzo prosta. Pieczesz placek w sobotę, zostawiasz w kościele, a w niedzielę po mszy idziesz na krużganki i kupujesz swoje ciacho (oczywiście możesz też inne ciasta kupić). Jeśli nie umiesz piec placków (tak jak ja) to wystarczy, że kupisz ciacho.


Nie pisałbym o tej akcji, gdyby nie możliwość zakupienia książek za bardzo niską cenę. W tym roku zaskoczyła mnie książka "Applied XML Programming for Microsoft .NET" za 15 zł oraz Building Web Solutions with ASP.NET and ADO.NET również za 15 zł. Były też inne książki z wydawnictwa MS Press za tak niską cenę. Ceny książek zaczynały się od 1zł. Na kiermasz przyszedłem po godzinie 20tej, więc te ciekawsze książki były już kupione. Były książki wydane w tym roku jak i książki mające z 50 lat. Kiedyś byłem w organizacji i znalazłem książkę z 1890 roku. Bardzo żałuje, że nie kupiłem jej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz