sobota, 15 lutego 2014

Skróty klawiszowe do VS

Jak wiadomo skróty klawiszowe są bardzo przydatne bo polepszają naszą produktywność, więc dobrze jest mieć skróty dopasowane do własnych potrzeb. Z indywidualnymi skrótami klawiszowymi jest jeden problem - osoba, która nie zna twoich skrótów może mieć problemy z obsługą środowiska programistycznego, już nie mówiąc o takim dziwnym tworze jak Ping-Pong Pair Programming. Ja mam skróty dopasowane do siebie i osoby na moim komputerze nie wiedzą jak ja mogę w ogóle kodować :)

Poniżej jest tabelka ze skrótami. Wywołanie polecenia składa się z kombinacji skrótów. Pierwszy skrót oznacza grupę, a drugi skrót już konkretne polecenie. Jeżeli chcesz odpalić polecenie debugowania to korzystasz z grupy RUN (CTRL + R) i polecenie Debug.Start (CTRL + D). Jeżeli bez chcesz uruchomić bez debagowania to pod tej samej grupie jest polecenie Debug.StartWithoutDebugging (CTRL + SHIFT + D).
Niektóre skróty już coś oznaczają (CTRL + F czy CTRL + A), więc musiałem dołożyć dodatkowy klawisz.



Plik z ustawieniami importu w Visual Studio jest poniżej:


Moje skróty ewoluują, Wcześniej miałem skrót do zen codingu, czy do GhostDoc'a. Czasami skróty są zależne od projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz