środa, 30 marca 2011

Co z tymi pakietami (NuGet on Visual Studio)

Jedno z najpiękniejszych cech Visual Studio 2010 jest możliwość dodawania bibliotek do projektu za pomocą komend. Dlatego też bardzo spodobał mi się dodatek NuGet.

W poniedziałek (28.03.2011) miałem prezentacje o NuGet.
Do testów Nugeta wykorzystałem moje pakiety. Pierwszy z nich była biblioteka z metodami rozszerzającymi AroLibraries , gdzie można ją również znaleźć na codeplexie.
A druga paczka to PDFLittleSigner - mała paczka do podpisywania PDFów.

View more presentations from arekbee

Nie była to typowa prezentacja, gdyż starałem się wiele rzeczy napisać, a nie przedstawiać już gotowego kodu czy filmiku, gdzie bezbłędnie wszystko działa.

Na myśl przychodzą mi słowa Scott Hanselman który mówił że na prezentacji przy pisaniu kodu powinno się parę razy pomylić w oczywistych miejscach, bo dzięki temu wiem czy słuchacze śledzą to co robimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz