sobota, 18 kwietnia 2015

Jestem po COMPTIA Security+


Zdałem egzamin z bezpieczeństwa. Szczerze powiedziawszy myślałem, że będzie łatwiejszy, między innymi nie wiedziałem o tym, że jest symulacja konfiguracji kerberosa do autoryzacji przez WiFi czy projektowanie bezpiecznej sieci w firmie.






Poniżej zamieszczam ściągawkę. Na pierwszej są najważniejsze terminy używane w bezpieczeństwie, a na drugiej jest lista portów (tak, nr portów są wymagane na egzaminie).










Również posiadam certyfikat z bezpieczeństwa z Microsoft. Co prawda jest to jeden z podstawowych egzaminów (seria egzaminów MTA), ale bardzo sobie go cenię, gdyż pozwolił mi uporządkować wiedzę z bezpieczeństwa. Z tego co pamiętam to nie była wymagana symulacja, tak jak przy CompTIA Sec+.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz